28/02/2025 - De impact van zwakke executieve functies op het leervermogen via spel mediëren |
02.01.2025 |
27/02/2025 - SpraakKlankOnderzoek (SKO) voor beginners |
02.01.2025 |
24/02/2025 - SpraakKlankOnderzoek (SKO) voor beginners |
02.01.2025 |
24/02/2025 - Eetproblemen en autisme |
02.01.2025 |
21/02/2025 - De invloed van slaap op de gedrags- en emotieregulatie bij kinderen tot 6 jaar |
02.01.2025 |
18/02/2025 - In gesprek gaan met de ouders van een kind met autisme |
02.01.2025 |
14/02/2025 - Schrijfproblemen en schrijfmotoriek in het (buiten)gewoon lager onderwijs |
02.01.2025 |
14/02/2025 - Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 1000 |
02.01.2025 |
13/02/2025 - Onverstaanbare kinderen snel en efficiënt beter verstaanbaar maken a.d.h.v. de fonologische methode Hodson & Paden en andere |
02.01.2025 |
12/02/2025 - De NAH-fotogroep: hoe begin je eraan? |
02.01.2025 |
11/02/2025 - Samenwerking met ouders van kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) |
02.01.2025 |
07/02/2025 -Over- en onderprikkeling voorkomen in een klascontext |
02.01.2025 |
06/02/2025 - Handvaten voor logopedisten om motivatie bij kinderen te versterken |
02.01.2025 |
04/02/2025 - Morfosyntaxis: een creatieve verkenning in communicatief gerichte taaltherapie bij kinderen (taalleeftijd van 1;06 - 7 jaar) |
02.01.2025 |
03/02/2025 - Hedendaagse ontwikkelingspsychologische inzichten |
02.01.2025 |
31/01/2025 - Vormingstraject autisme (5 dagen) |
02.01.2025 |
8/1/25 - Vrijwilligers Opvoedingslijn gezocht |
16.12.2024 |
30/1 en 27/2 - Opleiding 'Uitdagende begeleidingen' |
16.12.2024 |
21/02/2025 Inspiratiedag Autisme: beurs met standhouders en verdiepingssessies |
12.12.2024 |
13/01, 20/01, 27/01 en 03/02 MENTOROPLEIDING SOCIAL PROFIT Mentor + ONLINE |
05.12.2024 |
11/2/2025 Het voorspellende brein en autisme (online) |
05.12.2024 |
Veerkracht en zelfzorg voor leidinggevenden |
03.12.2024 |
Ge-start - de stoomcursus voor sociale doeners |
03.12.2024 |
Over sociale inclusie, netwerkversterking en buurtgericht werken - Tweedaagse vorming Resokit |
03.12.2024 |
28 maart 2025 - In gesprek gaan met kinderen en volwassenen met een vluchtverhaal |
03.12.2024 |
8/05/25 Co-regulatie in het begeleiden van kinderen en jongeren |
28.11.2024 |
28/04/25 Aan de slag met de onderstroom - De kracht van het thema in bijeenkomsten |
28.11.2024 |
17/03/25 Lijf, hart en brein op één lijn... en hoe de polyvagaatheorie je daarbij kan helpen in het werken met volwassenen |
28.11.2024 |
22/02/25 Masterclass 'Boys will be boys?' |
28.11.2024 |
28/01/25 Anders kijken en luisteren naar kinderen met Lut Celie |
28.11.2024 |
08 + 09/05/2025 Trainers AutismeBelevingsCircuit (volgens recente inzichten in autisme) |
26.11.2024 |
27/03/2025 AutismeBelevingsCircuit (volgens recente inzichten in autisme) |
26.11.2024 |
Nabij en Onmachtig: Raken en geraakt worden in de perinatale zorg |
20.11.2024 |
06/02/25 - Cachet op slot: de beleving van afzondering en fixatie |
06.11.2024 |
23/01/25 - Speel de reflectiegame Omgaan met VBM in primeur! |
06.11.2024 |
30 januari 2025 (9u30-16u), Financiering in de ouderenzorg |
05.11.2024 |
28 januari, 11 en 25 februari 2025 (9u-15u30), Van collega tot leidinggevende (functiecomplement) |
05.11.2024 |
24 januari 2025 (9u30-11u30), Tips om het als leidinggevende vol te houden ONLINE |
05.11.2024 |
23 januari 2025 (9u-15u30), Medicatieveiligheid in de praktijk, neem geen risico's |
05.11.2024 |
21 januari, 4 en 19 februari, 12 maart 2025 (9u-15u30), Leiderschapstraject, hoe je persoonlijke effectiviteit versterken (functiecomplement) |
05.11.2024 |