Diensthoofd 100%

Printervriendelijke versiePDF version

Functie

Functie: 
Diensthoofd 100%
Functieomschrijving: 

Als diensthoofd sta je in voor de begeleiding en het aansturen van twee teams. Een team bestaat uit een 7-tal begeleiders. Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van de woning, de coördinatie van de teamwerking, het coachen van medewerkers en de samenwerking met andere diensten. Je levert een bijdrage aan de beleidsvorming.

Daarnaast werk je actief mee in de zorg en begeleiding van cliënten. Je gaat mee op zoek naar de zorg- en begeleidingsvraag van de cliënten. Hun wensen en noden zijn daarbij je leidraad.

We hebben een vacature in verschillende types van woningen. Er zijn woningen met cliënten met bijkomende gedrags- en emotionele stoornissen, woningen met cliënten met bijkomende motorische beperkingen en een hoge verzorgingsnood en woningen met een gemengd profiel van cliënten.

Samen met jou zorgen we ervoor dat je het beste uit jezelf haalt door als diensthoofd in de juiste woning of groep terecht te komen. De woning die aansluit bij jouw talenten, interesses.

Profiel

Vereist: 
  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma in een menswetenschappelijke of paramedische richting en hebt minstens 2 voltijdse jaren gewerkt als opvoeder/begeleider klasse 1 of paramedicus.
  • Je bent gepassioneerd door het werken met kinderen en volwassenen met een verstandelijke beperking met bijkomende motorische, sensorische of gedrags-en emotionele stoornissen.
  • Je ziet verzorgend werk als een onmisbare schakel in de kwaliteit van leven.
  • Je kan kritisch reflecteren op je eigen handelen en je kan de mensen van je team hiertoe inspireren.
  • Coördineren, delegeren en ondersteuning bieden zit je in het bloed.
  • Complexe of moeilijke situaties kan je vlot bespreekbaar maken in het belang van de cliënt en zijn netwerk en jouw collega’s.
  • Je denkt in mogelijkheden.

 

Aanbod: 
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur (38u/week) , startdatum in overleg.
  • Een job in een aangename en groene omgeving.
  • Een team van gemotiveerde medewerkers die gedreven zijn om samen op een kwaliteitsvolle manier de beste zorg te geven.
  • Een accommodatie die maakt dat je creatief en ergonomisch kan werken.
  • E en ruim vormingsaanbod om je talenten aan te scherpen en te groeien in je functie.
  • Een loon volgens de geldende barema’s in PC 319.01, rekening houdend met opgebouwde anciënniteit.
  • Bijkomende voordelen: aankoopvoordelen in heel wat grote winkels en bedrijven, 2 extra vakantiedagen bovenop je wettelijke vakantie, fietsvergoeding vanaf de eerste kilometer, woon-werkverkeer met de trein is gratis, extra premies bij huwelijk/geboorte, gratis aansluiting bij een hospitalisatieverzekering, verzekering gewaarborgd inkomen

Solliciteren

Sollicitatieprocedure: 

Contactpersoon : Kathleen Willems, medewerker personeelsdienst

03/350 28 25

zevenbergen.werk@emmaus.be

Disclaimer

Vlaams Welzijnsverbond kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van deze gepubliceerde vacature.