Unitdirecteur Maaseik

Printervriendelijke versiePDF version

Functie

Functie: 
Unitdirecteur Maaseik
Functieomschrijving: 

Ben jij een mensenmens? Sta jij graag mee aan het roer om uitdagingen tegemoet te varen en de koers van Covida te bepalen? Beleidswerk, visieontwikkeling en procesbegeleiding behoren tot jouw kwaliteiten? Driemaal check!

Als unitdirecteur sta je samen met het directieteam, vanuit jouw expertise, in voor het ontwikkelen en bepalen van de missie, de richting en het beleid van Covida en van unit De Kade. Je zorgt voor een duidelijk kader en een stevig fundament.

  • Samen met je team van stafleden en teamcoördinatoren bepaal en implementeer je het zorgstrategisch beleid en beheer je de financiële, personele en infrastructurele middelen van je unit.
  • Je vormt de brug tussen het unitbeleid enerzijds en het algemeen beleid van organisatie anderzijds. Je ziet dit als een uitdagend spanningsveld en zoekt hierin een evenwichtige balans.
  • Je bent het aanspreekpunt voor interne en externe betrokkenen.
  • Je maakt mee het beleid van de sector.

In een latere fase staat er een Integratie gepland tussen unit De Kade en unit Open Kans. Dit is een transitietraject waarin je de opdracht, maar ook de vrijheid, krijgt om mee te denken en om dit concreet vorm te geven. Uiteraard met ondersteuning van het volledige directieteam en in samenwerking met de huidige unitdirecteur van Open Kans.

Profiel

Vereist: 

Je bent je ervan bewust dat het beleid de volledige levenscyclus van werknemers én cliënten beïnvloedt en hoe een strategische aanpak hiervan de sleutel kan zijn tot verandering én succes.

Je haalt energie uit het leiden van je unit, dat blijkt uit je ondernemende persoonlijkheid. Dit doe je steeds op een waarderende en motiverende manier. Je kan je bijgevolg vinden in een participatief beleid en je creëert een toegankelijk klimaat.

Wat verwachten wij nog?

  • Verbindende communicatie vanuit een positieve focus.
  •  Een creatieve en kritische geest met een sterk probleemoplossend vermogen.
  • Een ruim verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Ervaring met beleidsoptimalisatie en –implementatie.
  • Je bent sterk in prioriteiten bepalen en delegeren waar nodig.
  • Je sociale vaardigheden zijn on point.
  • Je denkt in opportuniteiten, niet in problemen.
  • Affiniteit met onze missie, visie en waarden.

Wat is een extra meerwaarde?

  • Kennis van de sector.
  •  Voeling met onze doelgroep.
  • Projectmatig werken.
Aanbod: 

Je bent welkom!

  • Een betrokken team en directie staan klaar om je te verwelkomen.
  • We organiseren tweemaal per jaar een introductiedag voor nieuwe collega’s.
  • Hou je alvast klaar voor onze teambuilding en personeelsdag!

Bij ons ben je géén zoveelste werknemer.

  • Thuiswerken mag, deconnecteren moet.
  • Je kan werken volgens een flexibel uurrooster met glijtijden.
  • Participatie is key. Wij horen jou.

Wij zijn een lerende organisatie.

  • Je kan deelnemen aan een intern opleidingsaanbod of zelf een opleiding voorstellen.
  • Fouten maken is oké. We geven je graag de kans om initiatief te nemen en hieruit te leren.

 

Je kan rekenen op een fulltime contract van 40 uur van onbepaalde duur.

Je wordt verloond volgens schaal K2 van paritair comité 319.01 volgens de regels van het VAPH, met een min. bruto maandloon van € 3912.05 bij 0 jaar anciënniteit. Overname van anciënniteit is mogelijk.

 

Daarnaast voorzien we:

  • Een vergoeding voor het woon-werkverkeer, met een voordelige fietsvergoeding.
  • Een km-vergoeding voor dienstverplaatsingen.
  • Een groepsverzekering.
  • Een vergoeding voor telefonie.
  • Maaltijdcheques van €4 per 8 gewerkte uren.
  • Een veelzijdig affinity programma met o.a. diverse aanbiedingen en kortingen via Benefits at Work.

 

Je hebt recht op 34 vrije dagen (20 dagen wettelijk verlof, 2 conventionele verlofdagen en 12 compensatiedagen).

  • Vanaf 35 – 44 jaar: 5 extra verlofdagen
  • Vanaf 45 – 49 jaar: 2 uur/week dienstvrijstelling met behoud van loon.
  • Vanaf 50 – 54 jaar: 4 uur/week dienstvrijstelling met behoud van loon.
  • Vanaf 55 jaar: 6 uur/week dienstvrijstelling met behoud van loon.

Solliciteren

Sollicitatieprocedure: 

Solliciteren kan t.e.m. 15 september 2024 via het webformulier: https://www.covida.be/detailVacature.php?link=06vlBFvX8j 

of stuur een e-mail met je CV en motivatiebrief naar sollicitatie@covida.be.

Je krijgt altijd een reactie van ons!

 

De sollicitatieprocedure bestaat uit 3 stappen:

  1. Een eerste screening op basis van CV en motivatie.
  2. Een persoonlijk gesprek (we gaan voor een dialoog, geen kruisverhoor).
  3. Een objectief assessment via een externe organisatie. Dit gebeurt op een transparante manier, je mag hier zelf de resultaten van inkijken. Dit is niet enkel en alleen een test voor jou, dit geeft ons ook de kans om te ontdekken wat wij kunnen betekenen voor jou en wat jij nodig hebt om graag naar je werk te komen en om jezelf verder te ontplooien.

Bijkomende informatie

Covida telt ruim 1200 cliënten en 900 medewerkers.

Onze zorgvoorziening telt 6 units verspreid over Limburg, waar dag-, woon- en individuele ondersteuning aan kinderen, jongeren en volwassenen met een (verstandelijke) beperking aangeboden wordt.

Het logistieke en administratieve beheer gebeurt centraal. Het zorgaanbod daarentegen is kleinschalig en wordt lokaal aangestuurd.

 

De Kade biedt verschillende ondersteuningsvormen aan in Maaseik en Maasmechelen. Deze ondersteuning gebeurt in samenspraak met het netwerk. Het zorgaanbod is altijd vraaggestuurd en op maat. De hoofddoelstellingen zijn een zo hoog mogelijke kwaliteit van leven, bevorderen van de zelfredzaamheid en zelfstandigheid en het aanbieden van een zinvolle activiteiten op maat.

 

Toekomstgericht zal unit De Kade fuseren met unit Open Kans. Hier worden gelijkende ondersteuningsvormen aangeboden aan dezelfde doelgroep, maar dan in Bree en Oudsbergen.

Disclaimer

Vlaams Welzijnsverbond kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van deze gepubliceerde vacature.