Administratief medewerker personeelsdienst

Printervriendelijke versiePDF version

Functie

Functie: 
Administratief medewerker personeelsdienst
Functieomschrijving: 
  • Instaan voor het correct en tijdig uitvoeren van de volledige loon- en personeelsadministratie
  • Verantwoordelijk voor de creatie en opvolgen van personeelsdossiers
  • Aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden voor vragen rond sociale wetgeving, thematische verloven, toepassen arbeidsreglement,..
  • Volledige administratie van indienst, uitdienst, thematische verloven, tijdskrediet, ziekte,..
  • Aangifte en opvolging van arbeidsongevallendossiers.
  • Instaan voor het onthaal op de hoofdzetel en telefoonpermanentie

Profiel

Vereist: 

De administratief medewerker personeelsdienst:

  • heeft een grondige kennis van arbeidswetgeving en sociale wetgeving, regelgeving rond sociale maribel en het toepassen van de sector cao’s pc 319.01
  • enige kennis van boekhouding is een pluspunt
  • werkt heel nauwgezet en discreet.
  • kan zowel zelfstandig werken als in teamverband;
  • heeft goede kennis van MS Office (word, excell, outlook, powerpoint). Hij/zij kan vlot andere programma’s aanleren.
  • Kan goed werken met loonverwerkingsprogramma’s, werken met eblox van SD Worx is een pluspunt.
  • kan goed mondeling en schriftelijk communiceren, is klantvriendelijk, zorgt voor een goede positieve uitstraling van onze organisatie.
  • is in het bezit een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring in een relevante richting
  • is op de hoogte van de GDPR wetgeving
Aanbod: 
  • Je wordt tewerkgesteld in Alken.
  • Je hebt op regelmatige basis werkbesprekingen.
  • Wij bieden meerdere opleidingsmogelijkheden.
  • Je kan rekenen op een verloning volgens het paritair comité 319.0 administratie.
  • Wij werven aan op basis van competenties en talenten ongeacht gender, origine, handicap, …
  • We bieden een vast contract met jobtime minimum 60% - maximum 80%.
  • Indiensttreding: in overleg

Solliciteren

Sollicitatieprocedure: 

Solliciteren met CV en motivatiebrief via anja.cornelissen@dewiekslag.be ten laatste tegen 29/7/2024.
Indien we jou selecteren, word je uitgenodigd voor een gesprek op 1 augustus

Disclaimer

Vlaams Welzijnsverbond kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van deze gepubliceerde vacature.