Type | In de kijker |
Publicatiedatum01.02.2024 |
Ken jij de perfecte ambassadeur voor Careēr?
Careēr doet bij de meeste mensen ondertussen wel al een belletje rinkelen. Het is het merk dat we vorig jaar met middelen uit het VIA6-akkoord en samen met andere koepelorganisaties in de zorg- en welzijnssectoren gelanceerd hebben om mensen warm te maken voor een job in één van onze sectoren. Er was eerst de website van Care-er, die de komende weken een serieuze facelift en uitbreiding zal krijgen, en begin februari geven we het startschot van een nieuwe campagne.4
Voor die campagne werken we samen met communicatiebureau Bridgeneers. Zij zullen voor ons campagnebeelden uitwerken, zowel voor online als voor in het straatbeeld. En iedereen weet dat er niets beter werkt dan echte verhalen van echte mensen. Daarom wil Bridgeneers graag ambassadeurs in woord en beeld brengen, en daarbij hebben ze onze input nodig.
Ken jij binnen jullie organisatie medewerkers (of stagiairs) met een goed verhaal? Een verhaal dat kan bijdragen aan onze campagne en mensen kan overtuigen voor een job in zorg en welzijn te kiezen? VUL DAN DIT FORMULIER IN, of stuur een mailtje naar Tobias Daneels. Hij is ook bereikbaar als je nog vragen hebt rond deze campagne, of dit project.
We zijn vooral op zoek naar volgende insteken:
- Mensen die doorgroeien binnen de sector;
- Mensen die vanuit een andere sector een switch maken;
- Iemand die niet actief was op de arbeidsmarkt en in is gestroomd in de zorg;
- Hierbij hopen we ook een diversiteit aan profielen en werkcontexten binnen te krijgen, voor een brede herkenbaarheid;
- Het kan ook een verhaal zijn dat draait rond één concrete periode of ervaring, die iets zegt over werken in zorg en welzijn