3-12-2024 - Studiedag - bouwen aan een solidaire samenleving |
21.11.2024 |
Nabij en Onmachtig: Raken en geraakt worden in de perinatale zorg |
20.11.2024 |
5/12 Boost je communicatie met ChatGPT en co (webinar) |
18.11.2024 |
28/11 Haal meer resultaat uit LinkedIn (webinar) |
08.11.2024 |
06/02/25 - Cachet op slot: de beleving van afzondering en fixatie |
06.11.2024 |
23/01/25 - Speel de reflectiegame Omgaan met VBM in primeur! |
06.11.2024 |
30 januari 2025 (9u30-16u), Financiering in de ouderenzorg |
05.11.2024 |
28 januari, 11 en 25 februari 2025 (9u-15u30), Van collega tot leidinggevende (functiecomplement) |
05.11.2024 |
24 januari 2025 (9u30-11u30), Tips om het als leidinggevende vol te houden ONLINE |
05.11.2024 |
23 januari 2025 (9u-15u30), Medicatieveiligheid in de praktijk, neem geen risico's |
05.11.2024 |
21 januari, 4 en 19 februari, 12 maart 2025 (9u-15u30), Leiderschapstraject, hoe je persoonlijke effectiviteit versterken (functiecomplement) |
05.11.2024 |
16 januari 2025 (9u-15u30), Agressie hoe de-escalerend werken |
05.11.2024 |
14 januari 2025 (9u-15u30), Korsakov en Alcoholdementie van stigma naar begrip |
05.11.2024 |
13 en 27 januari, 10 en 24 februari, 10 en 24 maart 2025, Opleiding tot agressiecoach |
05.11.2024 |
10 januari, 23 mei, 24 oktober 2025 (13u30-16u30), Intervisie voor woonassistenten ONLINE |
05.11.2024 |
19 december (9u-17u), Het weer kan altijd goed zijn (functiecomplement) |
05.11.2024 |
17 december (9u-17u), Zelfroosteren, hoe werkt het? Ontdek de do's en dont's (functiecomplement) |
05.11.2024 |
16 december (9u-17u), Eigenaarschap ontwikkelen bij medewerkers en teams (functiecomplement) |
05.11.2024 |
12 december (9u-17u), Herken en ga aan de slag met de talenten van je team (funtiecomplement) |
05.11.2024 |
10 december (9u-17u), Weerstand als bondgenoot bij verandering (functiecomplement) |
05.11.2024 |
9 december (9u-15u30), Bewust observeren en rapporteren |
05.11.2024 |
5 december (13u-16u30), Katz-schaal. Hoe correct invullen? |
05.11.2024 |
3 december (9u-17u), De kracht van verschillen tussen medewerkers (functiecomplement) |
05.11.2024 |
2 december (9u-12u), Roddelen ontcijferd ONLINE |
05.11.2024 |
18/12/24 + 19/12/24 Trainers AutismeBelevingsCircuit (volgens recente inzichten in autisme) |
05.11.2024 |
23 januari en 06 februari 2025 - 10u -12u - online - Polyvagaaltheorie voor VAPH sector |
30.10.2024 |
3/12 - Studiedag 'bouwen aan een solidaire samenleving |
29.10.2024 |
13/12/2024 - WRITIC-groepsprogramma - Startklaar voor het schrijven |
28.10.2024 |
13/12/2024 - Autisme en eetproblematiek: van ARFID tot anorexia |
28.10.2024 |
12/12/2024 - Taaltherapie en taalmaterialen bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) |
28.10.2024 |
12/12/2024 - Suïcidepreventie, een zaak van iedereen in de CAR |
28.10.2024 |
10/12/2024 - ADHD: help je me(e)? - Aanpak bij kinderen met ADHD thuis |
28.10.2024 |
10/12/2024 - Lees je honger - Eten en drinken als basis voor functioneel en voorbereidend lezen Functionele leesmethode |
28.10.2024 |
09/12/2024 - Onverstaanbare kinderen snel en efficiënt beter verstaanbaar maken a.d.h.v. de fonologische methode Hodson & Paden en andere |
28.10.2024 |
06/12/2024 - Op weg naar participatiedoelen voor kinderen en jongeren met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) vanuit de BITOS-vragenlijsten |
28.10.2024 |
06/12/2024 - Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 100 |
28.10.2024 |
03/12/2024 - De ontwikkeling van getalgevoel en de opbouw van wiskundige basisvaardigheden bij kinderen met (ernstige) rekenproblemen |
28.10.2024 |
03/12/2024 - Begrijpend lezen beter begrijpen: van theorie naar diagnostiek en therapie |
28.10.2024 |
02/12/2024 - Introductie positieve psychologie in de logopedie |
28.10.2024 |
Project ImPACT - Trainen van sociaalcommunicatieve vaardigheden bij kinderen met een autismespectrumstoornis |
28.10.2024 |