Save the date: Sectorale ledenvergadering sector Kinderopvang op 18 februari 2016

Type:

In de kijker

Publicatiedatum:

30.11.2015
Printervriendelijke versiePDF version

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren we voor de leden uit de sector kinderopvang een sectorale ledenvergadering, die zal doorgaan op donderdag 18 februari 2016 in de lokalen van het IC, Guimardstraat 1 in Brussel (gelijkvloers).
Naar aanleiding van de vele nieuwe regelgeving die de afgelopen jaren op onze sector werd losgelaten, signaleren onze leden heel wat bezorgdheden omtrent de financiële transparantie, de leefbaarheid en de elementen die een goed financieel beheer in de weg kunnen liggen. Wij pikken dit signaal op en zetten dit bovenaan de agenda op onze ledenvergadering.  Thema van de vergadering is dus het financieel beheer in de voorzieningen, rekening houdend met de sociale en pedagogische functie. We stellen u er ook onze ambitietekst sociale functie voor.
Het thema is zeker ook boeiend voor uw bestuurders, dus wij doen alvast een warme oproep om deze datum ook aan uw Raad van bestuur door te geven.

Een uitnodiging met programma en mogelijkheid tot inschrijving volgt later, maar noteer alvast deze datum in uw agenda.